Τον νέο γενικό αρχηγό της ομάδας ανακοίνωσε ο Μέγ. Αλέξ. Αγ. Αθανασίου το απόγευμα της Κυριακής ...εν μέσω θέρους...και αυτός δεν είναι άλλος απο τον Κώστα Χατζησαββίδη! Αναλυτικά η ανακοίνωση των ''ερυθρόλευκων'' : Νέος Γενικός Αρχηγός ο Κώστας Χατζησαββίδης Ο Μέγας Αλέξανδρος Αγίου Αθανασίου ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανάληψη της θέσης του Γενικού Αρχηγού από τον Κώστα Χατζησαββίδη. Ένας άνθρωπος που γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει η ομάδα, με αγάπη για τον σύλλογο, υπευθυνότητα και διάθεση για προσφορά, αναλαμβάνει ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και σημαντικό πόστο. Το έργο που έχει μπροστά του δεν είναι εύκολο, καθώς καλείται να αποτελέσει τον συνδετικό κρίκο μεταξύ διοίκησης, προπονητικού επιτελείου και ποδοσφαιριστών, συμβάλλοντας καθημερινά στην εύρυθμη λειτουργία της ομάδας. Η εμπειρία, ο χαρακτήρας και η εργατικότητά του αποτελούν τα εχέγγυα ώστε να ανταποκριθεί με επιτυχία στις απαιτήσεις της θέσης και να βοηθήσει τον σύλλογο να πετύχει τους στόχους του. Κώσ...
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές