Σημαντική ενίσχυση για τον ΠΑΟΠ Ν. Αμισού που απέκτησε τον Κωσταντίνο Δράμπαλη ο οποίος μέχρι πρότινος αγωνιζόταν στην Δόξα Βώλακα! Αναλυτικά η ανακοίνωση των ''κιτρινόμαυρων'' : Ο Π.Α.Ο.Π. Ν. Αμισού ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Κωνσταντίνο Δράμπαλη για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027. Κωνσταντίνε, σου ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία με τα χρώματα της ομάδας μας. Μια ομάδα • Μια οικογένεια 🖤💛
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές