ΠΑΟΠ Ν. Αμισού : συνεχίζει ο ''κίπερ'' και την νέα σεζόν!

 Μια ακόμη ανανέωση συνεργασίας ανακοίνωσε ο ΠΑΟΠ Ν. Αμισού εν'όψει του επερχόμενου πρωταθλήματος της Γ΄Εθνικής Κατηγορίας , με τον τερματοφύλακα Παύλο Μιχαηλίδη να συνεχίζει με τα ''κιτρινόμαυρα'' !

Αναλυτικά η ανακοίνωση της δραμινής ομάδας : 

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

Ο Π.Α.Ο.Π. Ν. Αμισού ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Παύλο Μιχαηλίδη για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.

Παύλε, σου ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία με τα χρώματα της ομάδας μας.

Μια ομάδα • Μια οικογένεια

🖤💛