ΠΑΟΠ Ν. Αμισού : στα ''κιτρινόμαυρα'' ...''παίκτης-computer''!

Σημαντική ενίσχυση για τον ΠΑΟΠ Ν. Αμισού που απέκτησε τον Κωσταντίνο Δράμπαλη ο οποίος μέχρι πρότινος αγωνιζόταν στην Δόξα Βώλακα!

Αναλυτικά η ανακοίνωση των ''κιτρινόμαυρων'' :  

Ο Π.Α.Ο.Π. Ν. Αμισού ανακοινώνει την έναρξη  της συνεργασίας του με τον Κωνσταντίνο Δράμπαλη για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.


Κωνσταντίνε, σου ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία με τα χρώματα της ομάδας μας.

Μια ομάδα • Μια οικογένεια

🖤💛