Αστέρας Κουδουνίων : πρώτη συγκέντρωση με αισιοδοξία και στόχους!

 Πρώτη συγκέντρωση το απόγευμα της Δευτέρας 18/8 για τον ιδιαίτερα ενισχυμένο Αστέρα Κουδουνίων εν'όψει του επερχόμενου πρωταθλήματος της Β΄ΕΠΣ Δράμας!

Οι ''ερυθρόλευκοι'' με τον Γιάννη Ιωαννίδη (Τζίτζι) στον πάγκο παρουσιάζονται ιδιαίτερα ενισχυμένοι και θέλουν την φετινή χρονιά να κάνουν το ''βήμα παραπάνω'' ώστε σταδιακά να επανέλθουν και πάλι στην μεγάλη κατηγορία!